دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا

3.7/5 - (34 امتیاز)
دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا

نام اثر : پلی لیست

هنرمند (ها) : ویزخلیفا

فعالیت رسانه هیتصدا شامل موزیک های سیاسی، مبتذل نمی‌باشد.

۳.۷/۵ - (۳۴ امتیاز)

در این مجموعه دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا را گرد آوری کرده ایم که یکی از جدیدترین پلی لیست های رپ و هیپ هاپ ویز خلیفا میباشد.

 

و همچنین آهنگ های مشابه را در پایین صفحه در بخش پیشنهادها با کلیک بر روی لینک مورد نظر وارد صفحه شده و با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

دانلود آهنگ های ویزخلیفا

دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا

 

نگاهی به ویزخلیفا :

 

کامرون جبرئیل توماز متولد ۸ سپتامبر ۱۹۸۷، معروف به ویز خلیفا , خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. او اولین آلبوم خود را با نام Show and Prove (نمایش و اثبات)در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد و در سال بعد (۲۰۰۷) با برادران وارنر قرار داد همکاری برای پخش امضا کرد. تک آهنگ او به نام “Say Ye” بگو آره  ، در سال ۲۰۰۸ پخش رادیویی شهری را دریافت کرد و در نمودارهای Rhythmmic Top 40 و Hot Rap Tracks قرار گرفت , و این اولین موفقیت جزئی او شد.

 

توماز با برادران وارنر جدا شد و دومین آلبوم خود را با نام “Deal No ” هیچ معامله , در نوامبر ۲۰۰۹ منتشر کرد. او سپس با شرکت  Atlantic Records (آتلانتیک رکورد)قرارداد امضا کرد.  سپس توماز با اولین تک آهنگ خود برای شرکت آتلانتیک با نام “Black and Yellow” سیاه و زرد ، به انتشار رسید . این ترانه ، ادای احترامی به زادگاهش پیتسبورگ ، با شماره رتبه ۱۰۰ از بیلبورد  آغاز شد و سرانجام به رتبه ۱ در Billboard Hot 100 رسید. همچنین این موفقیت  باعث تولید ۴۰ آهنگ برتر “Roll Up” و “No Sleep” شد.

 

موفقیت ویز خلیفا آلبوم ها با O.N.I.F.C پیگیری شد. در دسامبر ۲۰۱۲ , که توسط تک آهنگ های “سخت کار کن , سخت بازی کن” و “به یاد تو” (با حضور The Weeknd) پشتیبانی شد. ویز پنجمین آلبوم خود Blacc Hollywood را در آگوست ۲۰۱۴ با پشتیبانی از تک آهنگ اصلی “We Dem Boyz” منتشر کرد. در مارس ۲۰۱۵  او “See You Again” تورا دوباره دیدم با حضور چارلی پوث را برای موسیقی متن فیلم Furious 7 سریع و خشن ۷ منتشر کرد و این آهنگ به مدت ۱۲ هفته غیر متوالی در رتبه یک در Billboard Hot 100 قرار گرفت. و این گونه بود که دیگر ویزخلیفا حرفی برای گفتن در رپ آمریکا رسید.

 

تمام آهنگ های سایت مانند دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا به صورت: /مجموعه/پخش آنلاین/لینک دانلود مستقیم/ارائه میشوند.

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ Slim Peter شماره ۶

 

 

 

 

دانلود آهنگ Still Wiz شماره ۱۰

 

 

امیدواریم که از دانلود آهنگ های جدید ویز خلیفا لذت برده باشید دیدگاه خود را پایین صفحه بگذارید.

 

پیشنهادها:

  1. برای دانلود ۱۰ موزیک هیت امینم رپ گاد کلیک کنید.
  2. برای ۱۰ آهنگ رپ خارجی خفن(۱) کلیک کنید
  3. برای ۱۰ آهنگ رپ خارجی خفن(۲) کلیک کنید.
56,597 بازدید
کاور پست خام اینستاگرام اکسپلوری
تبلیغات بنری
پاپ آپ روبیکا
دیدگاه ها

*دیدگاه های حاوی الفاظ رکیک تایید نمی شوند.

هیتصدا