دانلود آهنگهای هیت ۲۰۲۰ بیلبورد

5/5 - (2 امتیاز)

نام اثر : ده آهنگ برتر

هنرمند (ها) : 2020 بلبورد

فعالیت رسانه هیتصدا شامل موزیک های سیاسی، مبتذل نمی‌باشد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

در این مجموعه ۱۰ آهنگهای هیت ۲۰۲۰ بیلبورد را برای شما جمع بندی کرده ایم و همچنین آهنگ های مشابه را در دیگر صفحه هات میتوانید گوش دهید و همچنین آهنگ ها صرفا برای ۲۰۲۰ نیستند , ولی در مجله بیلبور قرار گرفته و بیشترین باز خورد را در ۲۰۲۰ در صفحات اجتماعی داشته اند.

 

 

نگاهی به بیلبورد (معرفی کمپانی)

بیلبورد یک مارک تجاری سرگرمی آمریکایی است که متعلق به گروه رسانه ای بیلبورد-هالیوود ریپورتر ، یک بخش از MRC Media & Info است. این قطعه هایی شامل اخبار ، ویدئوها ، نظرات ، بررسی ها ، رویدادها و سبک را منتشر می کند ،، محبوب ترین آهنگ ها و آلبوم ها در سبک های مختلف را ردیابی می کند. همچنین  صاحب یک بنگاه است

بیلبورد در سال ۱۸۹۴ توسط ویلیام دونالدسون و جیمز هنگان به عنوان یک نشریه تجاری برای پوسترهای بیل تاسیس شد. دونالدسون بعداً علاقه  در سالهای اولیه قرن ۲۰ ، این صنعت سرگرمی ، مانند سیرک ها ، نمایشگاه ها و نمایش های بورلسکو را پوشش می داد ، و همچنین یک سرویس پستی برای سرگرمی های مسافرتی ایجاد کرد. بیلبورد با رواج یافتن jukebox ، گرامافون و رادیو ، تمرکز خود را بیشتر بر روی صنعت موسیقی آغاز کرد. بسیاری از موضوعاتی که آن را پوشش می داد به مجلات مختلف از جمله سرگرمی در سال ۱۹۶۱ برای پوشش سرگرمی در فضای باز منتقل می شد تا بتواند بر روی موسیقی تمرکز کند. پس از مرگ دونالدسون در سال ۱۹۲۵ ، بیلبورد به فرزندانش و فرزندان هنگان منتقل شد تا اینکه در سال ۱۹۸۵ به سرمایه گذاران خصوصی فروخته شد و از آن زمان متعلق به احزاب مختلف بود.

 

بیلبورد ۱۰۰تای برتر یا بیلبورد هات ۱۰۰  نوعی جدول و استاندارد موسیقی است برای سنجش میزان محبوبیّت تک آهنگ ها در ایالات متحده است  . معیار ثبت شدن در این جدول ، میزان فروش و پخش تک‌آهنگ‌ها در رادیوهاست. جدول بیلبورد هات ۱۰۰ به صورت هفتگی تنظیم می‌شود,به این صورت  است که  از دوشنبه آغاز و تا یکشنبه ادامه دارد و در طول این مدت میزان فروش و پخش تک‌آهنگ‌ها سنجیده میشود  و در جدول رده بندی می‌شوند. جدول مرتب شده توسط مجله بیلبورددر روز پنجشنبهٔ اینده  در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

اولین تک‌آهنگی که در این جدول به مقام نخست دست یافته‌است، ترانهٔ(احمق کوچولوی بیچاره ) از ریکی نیلسون در ۴ اوت ۱۹۵۸ بوده‌است.

 

 

دانلود ۱۰ها آهنگ هیت ۲۰۲۰ بیلبورد

 

 

تمامی آهنگ های سایت مانند دانلود آهنگهای هیت ۲۰۲۰ بیلبورد پخش آنلاین و با کیفیت ۳۲۰ ارائه میشوند.

 

دانلود آهنگ شماره ۱
دانلود آهنگ شماره ۲
دانلود آهنگ شماره ۳
دانلود آهنگ شماره ۵
دانلود آهنگ شماره ۶
دانلود آهنگ شماره ۸
دانلود آهنگ شماره ۹
دانلود آهنگ شماره ۱۰

امیدواریم که از دانلود آهنگهای هیت ۲۰۲۰ بیلبورد لذت برده باشید دیدگاه خود را  پایین صفحه برای ما بگذارید.

 

پیشنهادها:

  1. برای دانلود download 100 hit billboard 2020 کلیک کنید.
  2. برای دانلود دانلود ۱۰ موزیک رپ هیت امینم کلیک کنید.
  3. بای دانلوددانلود ۱۰ آهنگ از پلی لیست بیلی ایلیش کلیک کنید
5,014 بازدید
کاور پست خام اینستاگرام اکسپلوری
تبلیغات بنری
پاپ آپ روبیکا
دیدگاه ها

*دیدگاه های حاوی الفاظ رکیک تایید نمی شوند.

  1. مصطفی
    ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

    سلام و خسته نباشید، لینکها مشکل داره، مرسی از سایت خوبتون

هیتصدا