دانلود ۱۰ آهنگ تیک تاک ۲۰۲۰

4.3/5 - (7 امتیاز)
tik tok 2020

نام اثر : ده آهنگ برتر

هنرمند (ها) : remix

فعالیت رسانه هیتصدا شامل موزیک های سیاسی، مبتذل نمی‌باشد.

۴.۳/۵ - (۷ امتیاز)

در این مجموعه ۱۰ آهنگ تیک تاک ۲۰۲۰ , ۲۰۲۱ رمیکس رقص شافل را برای شما دوستداران tik tok جمع بندی کرده ایم که تمام آهنگ های تیک تاک را در بر می گیرد.

 

دانلود آهنگهای تیک تاک ۲۰۲۰ | tik tok دنس

چالش رقص بیشترین سهم را بین ویدیو های برنامه تیک تاک دارد ولی با این حال تنوع کلیپ های آموزشی ، خلاقانه یا عاشقانه ، احساسی و غمگین با آهنگهای انگلیسی ، اسپانیایی ، هندی ، ترکی ، روسی و حتی بی کلام در این اپلیکیشن زیاد است.

 

محبوبیت این برنامه و چالش هایش به حدی بالاست که تبدیل به یکی از راههای معروف شدن موزیک و ترانه خارجی شده است.

 

حال در این سایت با دانلود جدیدترین و معروفترین آهنگهای تیک تاک بصورت  ریمیکس هایی با زمان های بالا حدود یک ساعت صوتی با فرمت mp3 و کیفیت بالا و  همراه شما عزیزان خواهیم بود.

 

در این بخش سعی کردیم بهترین ها را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم و تازه ترین ها را در این بخش بروزرسانی کنیم

 

حواشی تیک تاک :

 

در سال ۲۰۲۰ نگرانی از تهدید امنیت ملی آمریکا و قرارگرفتن اطلاعات مردم این کشور در دست دولت کمونیست چین باعث شد که دولت فدرال ایالات متحده  آمریکا تهدید به بستن آن در محدوده خاک خود را کند. در حال حاضر گفتگو از سوی شرکت آمریکایی میکروسافت با طرف چینی آغاز شد تا بخشی از آن توسط طرف آمریکایی خریداری شده و بدین ترتیب از امنیت داده های کاربران استفاده شود. ضرب‌الاجل گفتگوهای ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ قرار گرفت. بخش آمریکایی تیک تاک را به یک شرکت آمریکایی با نام TikTok Global تبدیل می کند که مقررات آن را خودش تعیین میکند و وجود دارد . از این شرکت جدید ۱۲.۵ درصد سهم به اوراکل ، ۷.۵ % به والمارت و ۸۰ % به شرکت چینی ByteDance ؛ صاحب فعلی تیک تاک تعلق خواهد داشت. اما چون ۴۰ درصد از سهام شرکت بایت دنیا در اختیار سرمایه گذاران آمریکایی قرار گرفته است ، اگر این شرکت جدید متعلق به شرکت های آمریکایی باشد ، بودجه می شود.در سال ۲۰۱۹ با تشدید تنش در روابط ایالات متحده و چین اپلیکیشن تیک تاک و مالک آن ،  زیر ذره بین قرار گرفت.

 

از ۲۱ مهر ۱۳۹۸ بصورت یک طرفه از سوی تیک تا کاربران ایران دسترسی به برنامه تیک تاک (انگلیسی) قطع و اخیراً از سمت ایران کار گروه تعیین مصادیق مواد مجازی هم فیلتر شده است. اما این اپلیکیشن برای بیشتر کاربران حتی بافیلتر شکن هم در دسترس نبوده و به طور کلی از کار افتاده است.اما تیک تاک با برنامه چینی خود یعنی DouYin از ایران پشتیبانی می کند اما این برنامه نیز می تواند این زبان را پشتیبانی کند و فقط به زبان چینی موجود است.

 

در کشور عزیزمان ایرن تنها به گوش کردن به آهنگ های این برنامه و استفاده آن در مهمانی ها استفاده میشود به همین خاطر ما سعی کردیم ریمیکس هایی از ۱۰ آهنگ تیک تاک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با زمان های طولانی را برای شما عزیزان گردآوری کنیم.

 

tik tok 2020

 

تمامی آهنگ های سایت مانند دانلود ۱۰ آهنگ تیک تاک ۲۰۲۰ پخش آنلاین و با کیفیت ۳۲۰ ارائه میشوند.

 

دانلود آهنگ شماره ۲
دانلود آهنگ شماره ۳

 

دانلود آهنگ شماره ۵
دانلود آهنگ شماره ۶
دانلود آهنگ شماره ۸
دانلود آهنگ شماره ۹

 

 

امیدواریم که از دانلود ۱۰ آهنگ تیک تاک ۲۰۲۰ لذت برده باشید دیدگاه خود را  پایین صفحه برای ما بگذارید.

 

پیشنهادها:

  1. برای دانلود ۱۰ آهنگ هیت میکس و چالش اینستاگرام کلیک کنید.
  2. برای دانلود ۱۰ آهنگ چالش اینستاگرام به همراه لینک دانلود کلیک کنید
  3. برای دانلود دانلود ۱۰ آهنگ چالش رقص Tik Tok  کلیک کنید. (۳D) .
28,372 بازدید
کاور پست خام اینستاگرام اکسپلوری
تبلیغات بنری
پاپ آپ روبیکا
دیدگاه ها

*دیدگاه های حاوی الفاظ رکیک تایید نمی شوند.

  1. 鲁难未已
    ۲۴ مهر ۱۴۰۰

    哦可

  2. elina
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

    thx*mar30..

    • منتها
      ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

      کور خوندی

هیتصدا